Smite France Notes du Patch du 10 Octobre 2017 – Smite France

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Patch 4.19 : Départ pour l’Au-Delà


Merci à Createcraft et Kingkkrool pour la traduction.

 

Nouveaux Costumes de Dieux

 

Izanami Momifiée (Mummified)

(Costume Exclusif – Odyssée 2018)

Fonds d’Écran : 1920×1080 | 2560×1440 | 3840×2160 | 1080×1920


Susanoo Yūrei (Yurei)

(Costume Exclusif – Odyssée 2018)

Fonds d’Écran : 1920×1080 | 2560×1440 | 3840×2160 | 1080×1920


Raiden Chef de Guerre (Warchief)

(Costume Exclusif – Odyssée 2018)

Fonds d’Écran : 1920×1080 | 2560×1440 | 3840×2160 | 1080×1920


Cupidon Des Bonbons ou un Sort (Trick or Treat)

(Costume Exclusif)

Fonds d’Ecran : 1920×1080 | 2560×1440 | 3840×2160 | 1080×1920


Thanatos Sinistre Faucheur (Grim Reaper)

(Costume Exclusif)

Fonds d’Écran : 1920×1080 | 2560×1440 | 3840×2160 | 1080×1920


Costumes de Maîtrise d’Hachiman

Fonds d’Écran : 1920×1080 | 2560×1440 | 3840×2160 | 1080×1920

 

Nouvelles Emotes

 

Danse de Raiden

 

ODYSSÉE 2018

  • Costumes Achetables
    • ► Izanami Momifiée
    • ► Susanoo Yūrei
    • ► Raiden Chef de Guerre
  • Objet Bonus
    • ► Pack de Commentateur Tina Aucun Tact
  • Nouvelles Quêtes et Accomplissements
    • ► 7 Quêtes Japonaises
    • ► Accomplissement Conquérant Japonais

 


HALLOWEEN 2017

L’Arène d’Halloween et la Potion Effrayante sont de retour pour cette Saison d’Halloween !

  • Nouveaux Objets du Coffre Halloween
    • ► Cupidon Des Bonbons ou un Sort
    • ► Thanatos Sinistre Faucheur
    • ► Thème Musical Chair de Poule
    • ► Timbre de Saut Jack O’Lantern

 

Corrections de Bugs – Objets

 

LAME DE LA SORCIÈRE (WITCHBLADE)

 

  • Supprimé de la catégorie d’Objets de Vol de Vie.

 

Corrections de Bugs – Dieux

 

MORRIGAN

 

Changeling

  • Correction d’un problème où les lancements rapide/instantané pouvaient amener Morrigan à se transformer en la mauvaise personne.
  • Correction d’un problème où la caméra de Morrigan pouvait dézoomer de manière permanente après une transformation en Nuwa.

 

Équilibrages – Objets

 

CAPE RENFORCÉE (ARMORED CLOAK)

Armored Cloak and Hide of the Urchin have dominated players’ builds in recent patches. Armored Cloak provided a high amount of protections and health for a Tier 2 item, while Hide of the Urchin was nearly cost efficient with little to no stacks. We are reducing the base stats on both of these items, making it necessary to gain multiple stacks before becoming gold efficient.

  • Réduction de la Protection Physique de 30 à 25.
  • Réduction de la Protection Magique de 30 à 25.

PEAU DE L’OURSIN (HIDE OF THE URCHIN)

 

  • Augmentation du Coût de 2350 à 2450.
  • Réduction de la Protection Physique de 35 à 30.
  • Réduction de la Protection Magique de 35 à 30.

L’ÉCRASEUR (THE CRUSHER)

The Crusher is a unique item that gives ability based gods that a powerful group of stats and a passive that is strong if they can sneak in a few basics. We are increasing the Attack Speed of this item to synergize more with the passive, and give a nice boost to the DPS of gods that build the item.

  • Augmentation de la Vitesse d’Attaque de 15% à 20%.

MOISSONNEUR D’ÂMES (SOUL REAVER)

Soul Reaver gives gods access to late game burst at the cost of sustained damage, especially against high HP opponents. At 2950 gold, this item was too expensive to bring it into a standard mage build. We are reducing the gold cost to 2750, allowing more mages to flex this item into their builds.

  • Réduction du Coût de 2950 à 2750.

 

Équilibrages – Dieux

 

Ao Kuang

“Ao Kuang’s performance was largely tied to a single item, Polynomicon. It’s ability to pair with Wild Storm created sudden moments of burst that had little room for counterplay. We are removing Wild Storms ability to proc Basic Attack items or effects, but are bringing up his damage on Wild Storm and the Ranged version of Dragon Call to compensate for this loss and improve his early jungle clear.”

Appel du Dragon (Dragon Call)

  • Augmentation des Dégâts à distance des dragons de 15/20/25/30/35 à 20/25/30/35/40.
Tempête Sauvage (Wild Storm)

  • Ne déclenche plus les effets des objets se déclenchant lors des Attaques de Base. Déclenchera toujours les charges d’Appel du Dragon.
  • Augmentation des Dégâts de Base de 80/125/170/215/260 à 90/135/180/225/270.

Awilix

“Awilix will be shifting away from her early hyper aggression to a focus on her mid and late game power. We are reducing the Early Rank potency of Feather Step, but providing additional scaling on Moonlight Charge to help her overall damage as she begins to build more Physical Power items. Awilix’s early game was a bit too strong and her late game a bit too weak, these changes should smooth that out. Awilix players should seriously consider what Ability they rank at level 1 after this change.”

La Plume (Feather Step)

  • Réduction des Dégâts de 60/90/120/150/180 à 40/75/110/145/180.
Charge du Clair de Lune (Moonlight Charge)

  • Augmentation de la Contribution Physique de 60% à 70%.

Cùchulainn

“Cu Chulainn’s Rage gain is seeing a large adjustment. Players should find that Cu Chulainn will have a more difficult time going Berserk in the laning phase, decreasing his ability aggress as early as level 2. However, players will have an easier time going Berserk when fighting enemy gods. Additionally, the shield he gains from going berserk is seeing a reduction in strength early on. These changes should help players have more room to fight him in the early game.”

Berserk (Passif)

  • Réduction de la Santé du Bouclier de 40 à 20.
  • Augmentation de la Santé du Bouclier par niveau de 23 à 24.
Lance Barbelée (Barbed Spear)

  • Réduction de la Rage obtenue pour chaque non-Dieu touché de 6 à 5.
  • Augmentation de la Rage obtenue pour chaque Dieu touché de 6 à 8.
Saut du Saumon (Salmon’s Leap)

  • Réduction de la Rage obtenue pour chaque non-Dieu touché de 6 à 5.
  • Augmentation de la Rage obtenue pour chaque Dieu touché de 6 à 8.
Lance de la Douleur Mortelle (Spear of Mortal Pain)

  • Réduction de la Rage obtenue pour chaque non-Dieu touché de 12 à 10.
  • Augmentation de la Rage obtenue pour chaque Dieu touché de 12 à 16.

Er Lang Shen

“Erlang Shen has become the prime solo laner due to his ability to gain early game lane pressure. Mink form did a lot of damage to the entire wave, while also providing a strong Basic Attack Buff that synergizes with his cleave attacks. We reducing both aspects of 72 Transformation’s Mink form to allow more Warriors to compete with him at level one.”

72 Transormations

  • Réduction des Dégâts de Base du Vison de 90/150/210/270/330 à 70/130/190/250/310.
  • Réduction de la durée du bonus de Vitesse d’Attaque et de l’Immunité au Ralentissement dû aux Attaques de Base de la Loutre de 5s de 4s.

Hachiman

“Our latest Hunter has had a great launch, but as his stats have evened out he is underperforming compared to the rest of the Hunter class. His base movement speed is seeing a bump to help him position during fights, and Eagle Eye will provide 4 ammo charges at an earlier rank. Iajutsu’s cooldown is being reduced to help Hachiman be more aggressive or to retreat more consistently. Finally, Mounted Archery is seeing a slight numbers tweak to make the per level damage more consistent.”

Général

  • Augmentation de la Vitesse de Déplacement de Base de 360 à 365.
Oeil d’Aigle (Eagle Eye)

  • Augmentation des munitions à 3/3/3/4/4 de 3/3/4/4/4.
  • Réduction des dégâts de 10/15/20/20/25 et 0/5/10/10/15 à 10/15/15/20/25 et 0/5/5/10/15.
Iaïjutsu (Iaijutsu)

  • Réduction du Temps de Rechargement de 18/18/17/17/16s à 16s.
Archerie Montée (Mounted Archery)

  • Ajustement des Dégâts de 225/285/335/390/445 à 225/280/335/390/445.

(Le Niveau 2 infligera dorénavant 280 de dégâts plutôt que 285. Cela harmonise la montée de niveau de 55 de dégâts à tous les niveaux.)


Izanami

“Izanami has some big changes to her ability timings this patch, with the goal of making her feel more fluid. Fade Away will now activate a full .3s faster than it currently does, giving players access to a quicker escape. Additionally, her ultimate, Dark Portal, is seeing both a change to its “deploy” time and Izanami will be able to resume casting other abilities or Basic Attacking much sooner after firing this ability.”

Disparition (Fade Away)

  • Réduction du Temps de Lancement avant le saut de 0,65s à 0,35s.
Portail des Ténèbres (Dark Portal)

  • Réduction du Temps de Lancement de 0,85 à 0,6s.
  • Réduction du Temps de Récupération de 0,85s à 0,6s.

Raiden

“As Raijin has become more popular since his initial rework, players have given a large amount feedback about him. The most common topics of discussion are the ways that Raijin can feel odd to play. In this patch we are addressing Percussive Storm’s hitbox size, Raiju’s projectile speed, Thunder Crash’s casting rules, and an issue where players could get stuck in his ultimate. All of these are focused toward removing those odd feelings players get while playing as Raijin.
However, Raijin’s performance in 4.18 was overall strong. If we just improved his overall feel in 4.19 we would likely make him too strong. With these improvements/buffs we are also bringing down the damage of Percussive Storm, lowering his ability to poke enemies and clear the lane in the early game.”

Tempête de Percussions (Percussive Storm)

  • Les projectiles de Tempête de Percussions auront dorénavant un rayon de 6 unités à tout moment, augmentant à 4,5 la portée. Ils n’augmentent plus de taille.
  • Réduction des Dégâts de Base de 35/50/65/80/95 à 30/45/60/75/90.
Raijū (Raiju)

  • Augmentation de la vitesse du projectile d’environ 20%.
Écrasement Foudroyant (Thunder Crash)

  • Le joueur va maintenant pouvoir bouger pendant le lancement d’Ecrasement Foudroyant.
Tambours Taiko (Taiko Drums)

  • Ajout d’un soutien supplémentaire pour limiter les moments où les joueurs peuvent se coincer, incapables alors de lancer d’autres coups de Tambours Taiko.

7 Commentaire(s) SUR " Notes du Patch du 10 Octobre 2017 "

  • alt_example

    didisse 9 octobre 2017 at 9 h 05 min - Reply

    c’est pour quand cette maj ? 😀

    • alt_example

      D.K. 9 octobre 2017 at 14 h 42 min - Reply

      Mardi 10 Octobre 2017, comme dans le titre!

  • alt_example

    Teteoiseo 10 octobre 2017 at 18 h 26 min - Reply

    Une idée de l’heure de la sortie ? Il est 18h25 et toujours rien

    • alt_example

      D.K. 10 octobre 2017 at 22 h 22 min - Reply

      Le patch était déjà fini vers 12h30.

  • alt_example

    Patro 11 octobre 2017 at 12 h 47 min - Reply

    La sortie sur PS4 ?

    • alt_example

      FunSoluces 11 octobre 2017 at 13 h 18 min - Reply

      Les patchs consoles sortent généralement environ une semaine après l’application de celui sur PC. Tout dépend de Hi-Rez je crois…

      • alt_example

        Patro 11 octobre 2017 at 17 h 21 min - Reply

        D’accord merci

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